ISTINSKI AUTORI

11.03.2017.


Poznata blogerica, moja FB i blogo-frendica Gordana Majdak, poznata kao SILENCE i BLUE PERLA u blogosferi je pokradena.

Kradljivica je, naravno, sakrila sve pokradeno blago na tom blogu, ukradeno u tami i mraku njenog mozga i bojala se Svjetlosti.

Gordana Majdak je napisala ovaj tekst:


''Zanimljivo je, a može biti i zabavno kada naiđete na svoje radove koje ste pisali prije nekoliko godina, danas na tuđem blogu.

Sama spoznaja da je osoba mnoga vaša djela tako brižno čuvala i da ih sada ponovno izvlači iz ladice, imponira vam.

Iako, naravno, ne možete shvatiti istinski poriv jedne takve individue koja ulaže silan napor u sve to, ne bi li nahranila svoj gladni ego.

Što dobivaju takvim malicioznim postupcima vrle pjesnikinje ispod čijih tekstova se mogu pročitati komentari hvale, a djela nisu njihove umotvorine?

Što se događa u tim glavama kada imaju potrebu vršiti takve radnje?

Iskreno, lovi me podsmijeh pri samoj pomisli na to, jer toliko toga nam je dostupno, da se mnogim stvarima može ući u trag i da iole informatički obrazovane osobe to jako dobro znaju, pa me čudi takva hrabrost, a zgranuti me može tuđa bahatost.

Recimo samo da moja izdana zbirka ''Lauda požudi'' ipak podliježe zaštiti autorskog djela, pa na kraju krajeva i moja web stranica na kojoj se mogu naći sadržaji čuvani i nekoliko godina unazad.

Ali, kome tumačiti što je to zaštita autorskih prava i kako postoji i Zakon o navedenom, kada ćemo i dalje imati jadne i mizerne spodobe koje su potpuno nesposobne stvoriti svoj vlastiti pisani svijet, koje ne žele pisati iz duše i s dušom, graditi nešto svoje i prepoznatljivo, već zadiru u tuđe.

Da stvar bude još više komična, čine to namjerno ili su potpuno bezumne u pokušajima da budu netko i nešto, da postanu ono što nisu i ne mogu biti – istinski autori svojih djela.

Ali vjerujte mi na riječ, kada bi se samo malo potrudile, ne bi to bilo tako teško.

Pronašle bi u sebi možda daleko kvalitetnija djela nego što su ova moja, koja su pokradena.

Otkrile bi možda kako je ovo što ja pišem smeće, a upravo osobe koje se bave krađom i oskvrnućem tuđih djela u sebi možda imaju jedan divan i prepoznatljiv poetski svijet.

Žao mi je što će to propustiti otkriti sve dok se bave mojim tekstovima.

Ipak, odavno sam se uzdigla iznad toga, tako da samo mogu reći: sretno u daljnjem radu i nema potrebe da mičete i brišete moja djela s Vašeg bloga jer ih je meni lijepo vidjeti s obzirom na to da Vam se nisu svidjela ne bi se ovdje zasigurno niti našla..."


Silence/Gordana Majdak

Copyright ©2015


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Oznake: krađa poezije na internetu, svjetlost i tama







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.