bijeli snovi-proročanski snovi

19.12.2014.

Image and video hosting by TinyPic

Kad sanjam bijelu boju, umre netko koga osobno poznam ili netko od nekog koga osobno poznam!!!

Bijele snove sanjam od 17.2.1992.

Bila sam taj dan pod strašnim stresom sanjala sam bijeli san tu noć i 2 dana nakon toga, 19.2.1992., mi je tata izgorio u požaru u kući, umro je teškom brzom i nasilnom smrti... Bila je i policija i hitna i vatrogasci...

U toj kući se više nije moglo stanovati... Uredila sam je nekako i prodala 1.8.1992. i preselila sa mamom u Gajnice...

Kad sanjam neki san kroz koji se proteže bijela boja i probudim se pa se sjetim bijele boje, nisam uznemirena. Samo čekam. Ništa se u meni ne događa - samo čekam.
Kad mi dođe vijest o nečijoj smrti, tad prorade emocije žalosti.

Ne mogu na to utjecati, to me ne smeta, za divno čudo, jedino mi je tužan taj trenutak saznanja o identitetu osobe koja je opet otišla svojim putem.

Moja duša uopće ne želi sanjati bijele snove, ali na to ne mogu utjecati, naravno, jer na snove ne možemo utjecati svjesno... nesvjesno možemo, ali ja još to ne znam...i od tad je tako... i mamin i tatin odlazak su pratili bijeli snovi...i tako to traje do danas...

I svačiji odlazak u Nebo (nekog koga osobno poznam ili netko od nekog koga osobno poznam) predviđaju moji bijeli snovi.

Pisala sam o tome i na portalu:



http://www.magicus.info/hr/magicus/index.php

i na portalu Knjiga sjenki pisala sam na njihovom forumu članak o bijelim snovima:


http://magija.knjigasjenki.com/viewtopic.php?f=45&t=6

i na drugim portalima...

Bijeli snovi su trajali od 17.2.1992. do 15.7.2014....

Više ih ne sanjam... od tog, 15.7.2014. nisam sanjala nešto bijelo niti sam čula da je neka duša otišla putem Neba.

Nisam htjela te snove, sami su mi nametnuti tog dana, 17.2.1992.

Ne znam hoće li se vratiti i ne razmišljam o tome.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.