SUSRETI

17.12.2014.


Image and video hosting by TinyPic

suprug i ja :)

Image and video hosting by TinyPic

suprug i Šuška

to je moja mala obitelj :)



mistika vjere je za svakog od nas posebno iskustvo, a to dolazi iz tvog čistog srca, kojeg otvaraš samo prema Bogu...

znaš. dragi, mi se možemo kriti pred ljudima, ali pred Bogom smo svi onakvi kakvi smo u naravi i stvarnosti našoj, koju imamo i živimo, Bogu je nemoguće bilo što sakriti

znaš, nisam neki vjerski fanatik, ne hodam po crkvama i misama, iako bih možda i trebala češće otići, ali odem onda kad osjetim poziv, kad čujem da me zove...

i tad se susrećem u tišini, tamo u crkvi... a svaki dan se susrećem u sebi sa mojim Najboljim Prijateljem - Isusom... nema takvog prijatelja, kakav je On...

i, znaš što?

više Ga ne tražim ništa - svaku večer i svaki dan - zahvaljujem Mu što me čuva, što čuva moju malu obitelj i što je tu, uz nas...

eto, to je moje iskustvo sa vjerom, koja nema veze sa religijom, jer mistika vjere je nešto posebno, što raste u svakom čovjeku kao njegov najljepši cvijet života







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.